|
Billeder
|
| Thomas Mikkelsen |
Lagt på d. 07/11/2009 21:37
|
Superadministrator

Antal indlæg: 61
|
Frederikke har lagt op til, at der skal lægge billeder ud, der præsenterer nihon jujutsu - på en side, der kan ses af alle, også ikke registrerede brugere.
Siden er indtil videre tom, og jeg har derfor lavet det sådan, at linket til den kun kan ses af os administratorer. Men ideen er jo god nok, vi skal bare lige have fundet / taget billederne.
Hvordan tænker I, at det skal gribes an, og ligger i evt. inde med nogle brugbare billeder?
mvh
- Thomas |
| |
|
|
| Henrik Bo Jørgensen |
Lagt på d. 15/11/2009 21:25
|
Administrator

Antal indlæg: 38
|
Jamen jeg vil da gerne stille et spørgsmå i den forbindelse: Hvad med at lægge nogle af de billeder der ligger i fotoarkivet ud på den offentlige billedside. Det er jo bla. det der trækker "kunder" til.
Henrik./...der finder det lidt irriterende at man skal logge ind for at se de billeder der før var offentlige... |
| |
|
|
| Thomas Mikkelsen |
Lagt på d. 16/11/2009 19:20
|
Superadministrator

Antal indlæg: 61
|
Det er rigtigt, at de teknisk set før var offentligt tilgængelige, men det er altså ikke der samme som, at vi godt må lægge dem ud offentligt nu... |
| |
|
|
| Henrik Bo Jørgensen |
Lagt på d. 17/11/2009 06:12
|
Administrator

Antal indlæg: 38
|
Fair nok. Og i øvrigt godt set ud fra det synspunkt, at ikke alle synes det er lige sjovt at komme på internettet. Måske vi skal lave en skrivelse der kan bruges, såfremt vi ønsker at bringe billeder uden for det lukkede forum.
Henrik. |
| |
|
|
| Christian Bjerre |
Lagt på d. 30/03/2010 06:18
|
Superadministrator

Antal indlæg: 45
|
Der er ikke noget problem med ophavsretten med mindre vi bruger billeder som vi ikke selv har taget. Det skal blot fremgå hvem der har taget dem.
Omkring det med at være med på et billede, så må det bare stå et eller andet sted i forbindelse med kursusbetingelser. Derudover kan vi skrive at man naturligvis kan få billeder fjernet efter henvendelse til forbundet. |
| |
|
|
| Lokke |
Lagt på d. 31/03/2010 14:12
|
Administrator

Antal indlæg: 14
|
Hey
Sker der noget med billeder?
KH
Lokke |
| |
|
|
| Christian Bjerre |
Lagt på d. 02/04/2010 21:57
|
Superadministrator

Antal indlæg: 45
|
Lokke skrev:
Hey
Sker der noget med billeder?
KH
Lokke
Ved jeg ikke, men det virker lige rundt nok at skulle være oprettet som bruger for at se billeder fra kurser m.v. Det er noget af det som er med til at give lidt omkring hvad vi laver og gør. |
| |
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 25/04/2010 15:08
|
Superadministrator

Antal indlæg: 27
|
Jeg har lige lagt nogle billeder ind på billedsiden, som jeg tænker er ment som præsentation. Personligt tænker jeg fotoalbummet som noget der udelukkende bør være for medlemmer, da der skal kunne ligge mange billeder (også dem der ikke nødvendigvis er super spændende), så folk kan se hvad der er blevet taget af sjove billeder.
Jeg mener at en billedlig præsentation af hvad vi laver er noget seperat, men det er selvfølgelig bare min personligt holdning 
Jeg laver straks billedsiden offentlig, så "ikke medlemmer" har lidt at kigge på  |
| |
|