Dansk Japansk Jujitsu Forbund

Navigation
Start
bullet.png Forside
Om DJJF
bullet.png Om Forbundet
bullet.png Bestyrelsen
bullet.png Klubber
Om Nihon Jujutsu
bullet.png Hvad er jujutsu?
bullet.png Billeder
bullet.png Bøger
Links & kontakt
bullet.png Links
bullet.png Kontakt siden
Citater
"When faced with a crisis put a little spittle on each earlobe and exhale deeply through the nose. Then break a chopstick. All nervousness will disappear instantly. This is a secret matter."

From the 17th century Samurai manual, Hagakure
Se indlæg
 Udskriv debat
Billeder
Thomas Mikkelsen
Frederikke har lagt op til, at der skal lægge billeder ud, der præsenterer nihon jujutsu - på en side, der kan ses af alle, også ikke registrerede brugere.

Siden er indtil videre tom, og jeg har derfor lavet det sådan, at linket til den kun kan ses af os administratorer. Men ideen er jo god nok, vi skal bare lige have fundet / taget billederne.

Hvordan tænker I, at det skal gribes an, og ligger i evt. inde med nogle brugbare billeder?

mvh
- Thomas

www.jishin.dk
Henrik Bo Jørgensen
Jamen jeg vil da gerne stille et spørgsmå i den forbindelse: Hvad med at lægge nogle af de billeder der ligger i fotoarkivet ud på den offentlige billedside. Det er jo bla. det der trækker "kunder" til.

Henrik./...der finder det lidt irriterende at man skal logge ind for at se de billeder der før var offentlige...

www.birkerødbudocenter.dk
Thomas Mikkelsen
Det er rigtigt, at de teknisk set før var offentligt tilgængelige, men det er altså ikke der samme som, at vi godt må lægge dem ud offentligt nu...

www.jishin.dk
Henrik Bo Jørgensen
Fair nok. Smile Og i øvrigt godt set ud fra det synspunkt, at ikke alle synes det er lige sjovt at komme på internettet. Sad Måske vi skal lave en skrivelse der kan bruges, såfremt vi ønsker at bringe billeder uden for det lukkede forum.Frown

Henrik.

www.birkerødbudocenter.dk
Christian Bjerre
Der er ikke noget problem med ophavsretten med mindre vi bruger billeder som vi ikke selv har taget. Det skal blot fremgå hvem der har taget dem.

Omkring det med at være med på et billede, så må det bare stå et eller andet sted i forbindelse med kursusbetingelser. Derudover kan vi skrive at man naturligvis kan få billeder fjernet efter henvendelse til forbundet.

Lokke
Hey

Sker der noget med billeder?

KH
Lokke

Christian Bjerre
Lokke skrev:
Hey

Sker der noget med billeder?

KH
Lokke

Ved jeg ikke, men det virker lige rundt nok at skulle være oprettet som bruger for at se billeder fra kurser m.v. Det er noget af det som er med til at give lidt omkring hvad vi laver og gør.

Webmaster
Jeg har lige lagt nogle billeder ind på billedsiden, som jeg tænker er ment som præsentation. Personligt tænker jeg fotoalbummet som noget der udelukkende bør være for medlemmer, da der skal kunne ligge mange billeder (også dem der ikke nødvendigvis er super spændende), så folk kan se hvad der er blevet taget af sjove billeder.

Jeg mener at en billedlig præsentation af hvad vi laver er noget seperat, men det er selvfølgelig bare min personligt holdning Smile

Jeg laver straks billedsiden offentlig, så "ikke medlemmer" har lidt at kigge på Smile

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Debatemner
Nyeste emne
bullet.png Klubdag d. 1. april ...
bullet.png IMAF kongres 2016