Dansk Japansk Jujitsu Forbund

Navigation
Start
bullet.png Forside
Om DJJF
bullet.png Om Forbundet
bullet.png Bestyrelsen
bullet.png Klubber
Om Nihon Jujutsu
bullet.png Hvad er jujutsu?
bullet.png Billeder
bullet.png Bøger
Links & kontakt
bullet.png Links
bullet.png Kontakt siden
Citater
"A Samurai´s underwear should be made from the skin of af badger. This way he will not have lice. In a long campaign lice are troublesome."

From the 17th century Samurai manual, Hagakure
Se indlæg
 Udskriv debat
Nyhedsbreve
Thomas Mikkelsen
Hej

Jeg tænker at nyhedsbrevene er bedre egnede som artikler - eller også skal vi finde en bedre måde at præsentere downloads på, for som det er lige nu er det svært tilgængeligt...

Hvad tænker I?

www.jishin.dk
Webmaster
Jeg er umiddelbart enig med dig, og tænkte det samme om pensumlister. Grunden til at jeg har lagt nyhedsbrevene op som downloads er, at det hele ligger i pdf-format, så jeg kan ikke copy-paste det over i en artikel...

Jeg synes ikke umiddelbart at jeg kan finde en smartere måde at arrangere downloads på, i hvert fald ikke sådan bare lige Smile

Thomas Mikkelsen
Det må vi kigge på ved lejlighed. Der findes en del infusioner, der giver andre muligheder for at præsenterer downloads, men jeg har ikke haft lejlighed til at kigge på dem endnu.

www.jishin.dk
Henrik Bo Jørgensen
Thomas Mikkelsen skrev:
Hej

Jeg tænker at nyhedsbrevene er bedre egnede som artikler - eller også skal vi finde en bedre måde at præsentere downloads på, for som det er lige nu er det svært tilgængeligt...

Hvad tænker I?

1.) Hm, - jeg tænker at hvis folk umiddelbart er interesseret kan de downloade brevene, da jeg formoder at vi her taler om en teknisk måde at gøre brevene tilgængelige på.

2.) Hvis tanken er at brevene skal være "offentligt" tilgængelige for alle (her tænker jeg på at de farvede bælter også skal have adgang til brevene), vil det nok være bedre at de ligger som artikler.

3.) Og sidst, - hvis tanken er at de skal være tilgængelige for alle, (og her mener jeg alle), bør de kunne kaldes frem fra forsiden i seperat vindue.

Henrik.

www.birkerødbudocenter.dk
Webmaster
Som det fungerer lige pt. er nyhedsbrevene tilgængelige for alle der har oprettet en profil og er blevet godkendt af en administrator. Så vidt jeg husker var de tilgængelige for alle på den gamle hjemmeside...
I min verden er det umiddelbart komplet ligegyldigt om der er tale om artikler eller downloads, det er bare en måde at fremstille tingene på visuelt. Jeg tænker at downloads er smartest hvis der fx er nogen der ønsker at printe nyhedsbrevene ud.
Problemet med downloads pt. er bare at systemet taget udgangspunkt i at det er forskellige programmer, og ikke tekstdokumenter der downloads, og derfor ser det meget rodet ud...

Christian Bjerre
Webmaster skrev:
Som det fungerer lige pt. er nyhedsbrevene tilgængelige for alle der har oprettet en profil og er blevet godkendt af en administrator. Så vidt jeg husker var de tilgængelige for alle på den gamle hjemmeside...
I min verden er det umiddelbart komplet ligegyldigt om der er tale om artikler eller downloads, det er bare en måde at fremstille tingene på visuelt. Jeg tænker at downloads er smartest hvis der fx er nogen der ønsker at printe nyhedsbrevene ud.
Problemet med downloads pt. er bare at systemet taget udgangspunkt i at det er forskellige programmer, og ikke tekstdokumenter der downloads, og derfor ser det meget rodet ud...

Det kunne være fint, hvis de kan skrives direkte på hjemmesiden - og så sendes ud til alle brugere. Det gør det det lettere at have dem et sted og i et format.

Vi skal dog lige huske at vi har omkring 170 modtagere af nyhedsbrevet og kun lidt over 60 registerede brugere. Der er sikkert heller ikke match mellem de to grupper...

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Debatemner
Nyeste emne
bullet.png Klubdag d. 1. april ...
bullet.png IMAF kongres 2016